BEBAS DI FITNAH UNTUK HARI PERTAMA!!!

Sunday, February 13, 2011

14.02.2011(Isnin) -Pihak kami ingin mengesahkan bahawa sebarang risalah,artikel atau poster yang berkaitan dengan BEBAS tidak pernah dikeluarkan dan tidak akan dikeluarkan sehingga Jam 5.59 petang,17hb Februari 2011... Pengumuman ini adalah hasil daripada satu risalah yang telah ditampal di APIUM berkaitan manifesto BEBAS. Pihak kami ingin tegaskan bahawa manifesto yang dinyatakan dalam risalah itu adalah sama sekali tidak sama dengan manifesto yang dibawa oleh kami... Kerana manifesto yang dinyatakan dalam risalah itu sama sekali tidak boleh dilaksanakan kerana ia berada di luar bidangkuasa Mahasiswa APIUM...

Tidak diketahui dari pihak mana yang mengeluarkan risalah propa dan auta ini. Dan pihak kami tidak mahu menuding jari kepada sesiapa, namun ingin kami tegaskan bahawa sebarang cubaan untuk mensabotaj jentera dan calon sokongan BEBAS akan berdepan dengan tindakan undang2 dan hukuman dari Allah Taala. Lagipun,sudah kami tegaskan bahawa manifesto kami ada 6 elemen... Bukan 5 sebagaimana yang dinyatakan dalam risalah propa tersebut.


Bukti kami akan muatkan setelah perbincangan antara pihak kami selesai. Di harap mahasiswa APIUM tidak percaya dengan risalah tersebut.

0 comments: